onsdag den 10. januar 2007

Numerologi

Det vil næppe være den store afsløring, at jeg nu fortæller, at jeg absolut ikke tror på Numerologi, - ligesom jeg i øvrigt heller ikke tror på astrologi og biorytmer. Og som de fleste andre, der mener at videnskab er videnskab, fordi videnskab bygger på afprøvet og dokumenteret viden, så har jeg også slået mig på lårene over de tumber, der har skiftet navn fra 'Ulla Jørgensen' til 'Gertrude Gyldenhave' og bokseren Johnny Bredahl Johansen der blev til Johny Wahid Johansen.

Men så faldt jeg over denne hjemmeside: http://www.k-web.dk/steen/atselvudvikle/vaerktoj/numerologi.asp

Og jeg må helt ærligt indrømme, at beskrivelsen af mig med mit eget navn og eget fødselstal passer betydeligt bedre, end når man forsøger med 'Børge Bimsebjerg' der har fødselsdag den 131054. Prøv selv.

Heldigvis findes der også en numerolog-maskine, der sætter det hele på plads på: http://www.hommer.dk/numerologimaskinen.html

1 kommentar:

Thomas Elgaard Nielsen sagde ...

Fedt, nu kan jeg kalde mig selv for Gordon Bliff. Jeg er sikker på, jeg bliver et bedre menneske!

Det første link mente, jeg var sigøjner, så det giver jeg ikke så meget for...